شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری
Ethical reputation and value received: customer perceptions تاریخ: ۲۰۱۱ پایگاه: امرالد لینک دانلود اصل مقاله نام مجله: International Journal of Bank Marketing قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال تعداد صفحات انگلیسی: ۱۶ تعداد صفحات فارسی: ۲۰ کد: ۱۰۱۹۷ چکیده فارسی هدف: این تحقیق به دنبال بررسی نقش شهرت اخلاقی در تقویت اثرات مثبت ارزش دریافتشده مشتری و رضایت … ادامه خواندن شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.